GammaDonna Award

Sonja Blanc and Sireg Geotech are the winner of the GammaDonna 2019 Award for innovative entrepreneurship.

SIREG GEOTECH is a manufacturer of specialized products and solutions for Geotechnical and Civil Engineering.

Founded in 1936 as SIREG S.p.a. by Cavalier Emilio Blanc, SIREG GEOTECH today is a reference in its sector for designers and developers, both public and private.

The award GammaDonna was given to Sonja Blanc on the occasion of the eleventh edition of the GammaForum, “ConneXions for Growth”. The event organized in collaboration with the European Commission and the Ministry of Economic Development, since 2004 tells about innovation through the entrepreneurs success stories.

#GammaForum Premio #GammaDonna #ConneXions

[#FocusInnovazione]Si è conclusa ieri l’11a edizione di #GammaForum, l’evento che racconta l’#innovazione 💡 attraverso le storie di successo giovani imprenditori e business woman, per incentivare un’evoluzione culturale ed il cambiamento tecnologico🚀, ma ancor prima di mentalità, puntando sull’#inclusività, #sostenibilità, eliminando le differenze di genere, ed alimentare il networking fra #startup, imprenditori ed investitori. Nell’ambito del Forum internazionale dell’imprenditoria femminile e giovanile, è stata nominata la vincitrice del #PremioGammaDonna 2019: Sonja Blanc🏆 che con la sua dedizione, forza e tanto duro lavoro, ha saputo vincere gli stereotipi di genere e conquistare l’eccellenza e traghettare con successo l’impresa di famiglia Sireg Geotech 🎯, (specializzata nella produzione di materiali termoplastici, termoindurenti e in fibre composite di vetro e carbonio) settore prettamente maschile, in oltre 65 Paesi con un fatturato di 8milioni di euro.#GioDiT#GammaDonna #gendergap #innovation #ConneXions

Geplaatst door GioDiT op Zaterdag 16 november 2019


Categoria: Communiqués de presse